Warsztaty kulinarne Akademii Smaku Boscha

W piątek, 16 grudnia, miałam przyjemność wziąć udział w warsztatach kulinarnych organizowanych w ramach Akademii Smaku przez Bosch Polska, Mlekovitę i Kroplę Beskidu. Warsztaty prowadzili Tomasz Jakubiak i Piotr Ogiński, w Centrum Domowych Inspiracji Boscha, w Warszawie. Udział w tych warsztatach, których tematem przewodnim były ryby i owoce morza, wygrałam dzięki przepisowi na tajską zupę z krewetkami, na którą przepis możecie znaleźć tutaj

Pierwszy raz brałam udział w takich warsztatach kulinarnych i muszę przyznać, że chętnie bym to powtórzyła. Gotowaliśmy ciekawe przepisy, które wybrano z pośród wszystkich przepisów 16 wygranych edycji. Ryby i owoce morza to moje ulubione składniki dań, więc chłonęłam wszystko, co się wokół mnie działo. Zdjęć nie mam wiele, bo bardziej zajmowało mnie gotowanie i smakowanie, niż robienie zdjęć czy filmików. Świetna organizacja i luźna atmosfera sprawiły, że czas płynął nie ubłaganie szybko, za szybko, a i nawet mój mąż załapał się na asystę. 

Z przygotowywanych dań najbardziej smakował mi żur rybny, który możecie znaleźć tutaj oraz ośmiornica [klik], Dodatkowo, Tomek Jakubiak zrobił smakowite Ceviche z tuńczyka. Smaki były wspaniałe, mnóstwo inspiracji i chęci, by gotować więcej, lepiej, smaczniej! 








Więcej takich warsztatów proszę! Było pysznie, a rozdrabniacz, który wygrałam, przyda się do wielu pysznych przepisów. Idę gotować, bo niedziela niedzielą, ale samo się nie ugotuje :) Jeszcze dziś pojawi się przepis na wspaniały zakwas na bezglutenowy barszcz wigilijny oraz uszka z grzybami, więc... do przeczytania!

Komentarze